Veelgestelde vragen

Jouw aanvraag wordt eerst beoordeeld. Na akkoord wordt de aanvraag administratief verwerkt, wordt de pas aangemaakt en verzonden. Je ontvangt jouw pas uiterlijk 2 weken na aanvraag.

Met jouw waarderingspas krijg je voordeel bij de volgende partners.

Bezoek de website regelmatig, want er komen steeds meer nieuwe partners en aanbiedingen bij! Daarnaast houden we je via de tweemaandelijkse nieuwsbrief van Samen in Steenbergen op de hoogte van (nieuwe) partners en gemeentelijk (mantelzorg)nieuws.

Als jouw Samen in Steenbergen-pas is gestolen of je bent de pas verloren, kun je een nieuwe pas aanvragen. De kosten voor een vervangende Samen in Steenbergen-pas bedragen vijf euro. Deze kosten kun je direct via de website voldoen (met een beveiligde iDEAL-betaling).
Ga naar 'Mijn Pas', log in en klik op 'Pas Kwijt' om een nieuwe pas aan te vragen. Je wordt doorgeleid naar de betaalomgeving. Zodra de betaling is bevestigd, nemen wij jouw aanvraag in behandeling. Het tegoed van je huidige kaart boeken wij over naar de nieuwe pas.
Als je jouw pas nog niet hebt geregistreerd, moet je dit eerst doen om een nieuwe pas aan te vragen.
Dat doe je zo: Klik hier of bel naar 088 538 7067 om je pas telefonisch te registreren met een medewerker.

Staat jouw vraag er niet bij? Neem contact met ons op. Het telefoonnummer vind je onderaan deze pagina.
Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met het Steunpunt Mantelzorg Steenbergen.

Adres
Fabrieksdijk 6
4651 BR Steenbergen

Openingstijden klantenservice waarderingspas Samen in Steenbergen
ma- vrij 09.00 – 17.00 uur
E-mail: [email protected]
Telefoon: 088 538 7067